Veckorna rusar....

Oj vad fort tiden går! Det sägs ju att den gör det när man har kul, och det har jag faktiskt! Jag trivs så bra på jobbet och jag är så lycklig för det! Det känns som allt flyter på bra nu med bra balans mellan jobb och familjen. Det som jag ska ta tag i nu är träning och vänner. Två eftersatta delar av mitt liv, i synnerhet det första! Usch alltså! Ingen idé att gnälla utan bara göra det!

Skönt med helg ändå. Ikväll blir det tjejmiddag med gänget som jag lärt känna genom dagis och skola. Vi har alltid så himla kul och det blir alltid mycket skratt och flams. I morgon ska stora pojken ha fotbollsträning och det är så underbart att se för han tycker det är så roligt!

En sväng till huset blir det garanterat för att kolla hur det framskrider. Vi är förbi där varje dag, det går inte att låta bli!!

Nä nu är det in i duschen som gäller. Jag kunde inte duscha i morse för det var fel på värmepannan. Så jag känner mig asäcklig nu! (Ytterligare en sak som är jobbigt med lägenhet!)

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback