Två sjuka barn.

Morr. Båda barnen är sjuka. Måste vara någon sorts influensa för de är så dåliga. Naturligtvis är mannen bortrest utomlands som nästan alltid när det blir maxat sjukt här hemma!
Tur att de är så pass stora nu i allafall. Värre var det för några år sedan när lillen var nyfödd och storebror var tre år. Det var supervarm sommar, sådär envist 30 graders hett. Storebror fick en konstig stafylokockinfektion i ett sår som spred sig med blixtens hastighet och blev läskiga stora blåsor över kroppen. Jag fick det också och hade tillexempel hela huvudet fullt med sår.
Först fick vi fel antibiotika så det tog extra lång tid att bli bra. Och den envisa värmen stekte och dallrade samtidigt som jag skulle amma och fixa. Och mannen var på bröllop utomlands och vi kunde inte följa med! Då var det inte loligt!!
Så detta är inte så farligt ändå men ganska långtråkigt. Jag kräks på Disneychannel snart!


Kommentarer
Postat av: jonna

barn borde inte kunna bli sjuka. jag törs knappt ta ut min lilla av rädsla för det här rs viruset som dom varnar för. jag är livrädd att han ska bli smittad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback