Det ljusnar!

Både ute och inne! Trots snön och kylan så är det vår nu, så det så! Det ser man på ljuset ju!

Har inte haft tillräckligt med ork för att skriva. Nya jobbet har tagit mycket energi. Jag som är en riktig nattuggla har slocknat före 22 varje kväll på sistone.
Men nu känner jag hur orken kommer tillbaka. Det var flera år sedan jag mådde så här bra! Och jag är säker på att det beror på att jag har ett jobb jag trivs med.

För mig måste vissa saker stämma, annars mår jag så dåligt. Jobbet är ett exempel. Relationer måste vara hela. Om det är något som är ouppklarat med någon så måste jag rätta till det annars överskuggar det allt. Jag måste ha ett inre normalläge som är inställt på rätt frekvens annars fungerar jag inte.

Jag har också svårt med omställningar. Tyvärr. När det gäller ganska stora förändringar så kan jag behöva en tid att anpassa mig och innan jag har koll på läget så kan jag känna mig helkonstig. Till exempel så är jag inte den som acklimatiserar mig fort på nya platser.
Undrar vad det beror på. Är väl en typiskt känslig typ som grubblar för mycket och har för långa känselspröt.

Stora filuren är sjuk. Jättehög feber och helt utslagen. Han har nog aldrig varit så dålig. Hoppas inte lillfiuren blir smittad bara.
Här går det seeeeegt med andra ord, eftersom vi inte kan gå ut i det vackra vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback