Äntligen!

Jag fick jobbet jag ville ha!
Är gladast i världen!

Tänk att ibland blir det precis som man vill! Jag hade fått ett annat jobb men det var det här jag ville ha och till slut blev det som jag ville!
Det är ändå med ett sting av sorg jag väljer att lägga broschen i smyckesskrinet och gå en annan väg, även om jag ändå kommer använda min utbildning fast på ett annat sätt.
Men eftersom arbetsförhållandena inom vården är urusla så är det inte något alternativ ändå. Lönerna är som ett skämt och arbetstiderna hemska. Man måste må bra på jobbet och inte sluta smask in i väggen.

Är ledig i dag och ska ägna mig åt shopping! Inte dumt! Dags för renovering av trött mamma! Händer alltför sällan.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback