Tidsbrist!

Nej jag hinner inte allt jag ska göra, och jag hinner aldrig skriva här. Det verkar inte vara så stor idé att ha en blogg när jag aldrig har tid.

Det är alltid samma sak på våren. Så mycket som händer. Stora killens fotbollscup, diverse aktiviteter på dagis och skola, kvartsamtal, massor av barnkalas - inklusive de egna barnens, vänner och släkt som fyller år, införskaffande av vårkläder och skor till både små och stora. Dessutom jobbet samt ett husbygge ovanpå det!
Men det är synd att klaga eftersom det faktiskt är positiva och väldigt roliga saker som händer! Det är bara det att jag snor omkring för att hinna och pust! det går så fort allting!!

På tal om fotboll så gjorde storfiluren mål idag på sin match. Den glädjen i hans ögon är obetalbar! Det var som att han växte en meter. Så underbart.

Innan jag fick barn trodde jag att det skulle vara jättetråkigt att stå och kolla på barnens fotbollsmatcher. Jag fattar inte hur jag kunde tänka så. Jag älskar det! Konstigt hur man tänkte innan barnen!
Nähäpp nu blir det inte mer. Dags att fixa med tvätten och sedan sussa så det inte blir så jobbigt att gå upp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback